Portal eZdravlje omogućava korišćenje i pružanje informacija o elektronskim servisima u zdravstvenom sistemu Crne Gore.
Pristup portalu se može ostvariti na dva načina: putem web adrese (www.ezdravlje.me) ili odgovarajuće mobilne aplikacije (eZdravlje.me).
Prijava se obavlja ukucavanjem broja zdravstvene knjižice (desetocifreni broj koji je upisan na prvoj strani zdravstvene knjižice ili broja nove lične karte i PIN koda. Pristup elektronskom servisu se ostvaruje tako što se obratite svom izabranom doktoru ili nadležnoj područnoj jedinici/filijali Fonda ili uputite zahtjev elektronskim putem. Uz PIN kod, svaki osiguranik dobija osnovne informacije o načinu pristupa Portalu.
Za maloljetnog osiguranika, PIN kod može preuzeti njegov zakonski zastupnik ili staralac (roditelj). Za osobe ženskog pola koje imaju dva izabrana doktora (jednog za odrasle i jednog za žene) PIN kod dodjeljuje jedan od ovih izabranih doktora ili službenik Fonda u područnoj jedinici Fonda.
Portal eZdravlje sadrži dvije kategorije, jednu koja je namijenjena servisima za građane I drugu koja se odnosi na servise za ustanove.
Servisi koji se tiču građana podijeljeni su na nekoliko kategorija I to:  eZakazivanje, eRecepte, eNalaz, eApoteka, eOsiguranje, eNaručivanje, eOstvarivanje prava. Pored ovih, dostupan je I covid-19 – elektronski servis razvijen tokom pandemije namijenjen osiguranicima u svrhu dobijanja povratne informacije o rezultatima testiranja. Kao odvojene kategorije nalaze se I covid potvrda i elektronski ekonomski karton.